Saturday, October 16, 2010

දෙගිඩියාව....

තරු පායන අහස් කුසේ...
ඈත පෙනෙන වලාකුලට....
මුවාවෙච්ච සද කිරනින්...
නුඹේ මුහුන එහි මවාවි....

වලකුලේ ඇදෙන එරුව....
මගේ කියා මම හිතුවට....
එය එලෙසම සිදුවෙවිද...
කියා කියන්නේ කෙලෙසද?

නුඹත් අරන් කොහේට හෝ...
ඉගිලිලා ගොස් කූඩු වෙන්න...
පැතුමක් තිබුනත් සිත යට...
නුඹ අකමැති වේවි නේද?

ඕන කෙහෙල්මලක් කියා....
ඔබ මට කැමතිද කියාලා...
අහලා දාන්නත් හිතෙනවා..
ඉන්පසු මට මක් වේවිද?

හා කිව්වොත් සිත් අහසේ...
දහස් ගනන් මල් පිපේවි...
කරුමෙටවත් බෑ කිව්වොත්...
දිවියත් මට තිත්ත වේවි..

ආදරෙ පැත්තකින් තියා....
ඇති මිතුදම හොදින් තියන්....
මම ඉන්නවා හැමදාමත්....
නුඹව බලා සිනා සෙමින්....

මගෙ ආදර තාරකාව....
හෙට දින අන්සතු වේවිද?
ඕන කෙහෙල්මලක් කියා....
එහෙනම් මම හෙට අහනවා.....

ලියා එව්වේ - අභීත (http://tikakhinawenna.blogspot.com)

11 comments:

  1. මාද මෙලෙස ලතවූයෙමි
    සරසවි මිතුරියක් කෙරෙහි
    සිතට නැගුනු වද හිංසා
    නැති වේදොයි බිය සංකා

    ඉවසිය නොහැකිම වූ තැන
    ඇසුවා අකමැතිද කියා
    ඇගේ ආදරෙ නැත හිමි මට
    එය හිමි අන් කෙනෙකු වෙතයි

    මිතුරන් ලෙස ඉමු සැමදා
    නොම ඉන් එපිටට කිසිදා
    මගේ ආදරෙ ඉන් නිම විය
    දැන ඇය නොදැකීම ගුණය...

    ReplyDelete
  2. නියම ලස්සනයි! පලවෙනි කමෙන්ට් එකටත් එක්කමයි කිව්වේ!

    ReplyDelete
  3. මම නම්කවදාවත් නෑ
    වැඩිකල් ඔය ලෙස ඉඳලා
    දෙගිඩියාව ආපු සැණින්
    ඇහුවෙමි මම හිටු කියලා

    ඒක නිසා පියාඹනා
    සමනළුන්ද කුරුල්ලන්ද
    මා හට සිටියේ අඩුවයි
    ඈ මා වෙත එන්නට පෙර

    ඒ වුණා‍ට ආදරයේ
    මතක පොතේ පිටු පුරවන
    දෙගිඩියාව නම් හැඟීම
    අනාතගේ සතුටු කරයි..

    දෙගිඩියාවෙ හැඟීම ඔබ
    ‍මේ ලෙස කවි මලක් ලෙසින්
    ලියලා ඇති හැටි කදිමයි
    සුභක් පතමි එක හිතමයි...

    ReplyDelete
  4. හිත හිත හිටියොත් නම් ඉතිං සොරි තමා අහපල්ලා ඉක්මනට, එතකොට කල් තියෙනවා වෙන අතක් බලා ගන්න. හි හී.

    සිරා කව් ටික... ඔක්කොමලගෙ ඒවා ලස්සනයි.:D

    ReplyDelete
  5. හික් හික් හික් ඔය කවිය ලිව්වෙ අවුරුදු කීයකට කලින්ද අභී අයියා....... :)
    අඩේ ෆට්ටයි හොඳේ....... :)

    ReplyDelete
  6. හිතේ හංගන් ඉන්න බැරි තැන
    කිවුවා විතරයි ආදරේ මම
    උනේ සතපහක හැඩයක්
    නෑ කියලා මට ආදරේ බිඳුවක්

    නොදකින් කියන්නට බැරි කමට
    හිනා උනාට උඹ ළඟදි මං
    චික් කියල හිතේනවා දැන්
    අහුවට කෙහෙල්මල් ආදරේ "නිල්"

    නියමයි ලෙසට ලියල කවි ටික cmntz ටිකත් එළට ලියල කට්ටියම

    ReplyDelete
  7. @prabath :ahh malli mata meka dakkagaman mathak une oya...datz y i posted in my buzz so you can C it.connect me with email il tell you more bout things in uni

    ReplyDelete
  8. hmmm... meka nam atta tama nice keep it up...

    ReplyDelete


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...