Friday, August 17, 2012

බොරැ කාරයා

අදත් බොනවද?

අනේ අද විතරක්.. Please...

ඔය අද විතරක් කියන කීවෙනි වතාවද?

අද විතරයි..හෙට නම් බොන්නෙම නෑ...

ඔයාගෙ ඔය හෙට කවද්ද එන්නේ? මේ ආත්මෙදි එනවද?

ඇත්තමයි සුදූ... Promiss..

තව බොරැවට දිවුරන්නත් එනවා.. ලැජ්ජාවක් ඇත්තෙම නැද්ද ඔයාට?

හරි. අදට විතරක්..අපරාදෙනේ ගෙනාපු එක..

පුච්චන සල්ලි අපරාදෙ නැද්ද?

මම ඔයාට ආදරේනේ...

ඔයාට මට තියෙන ආදරේ මතක් වෙන්නේ ඔය වෙලාවට විතරයි.ඕන කෙහෙල්මලක් කරගන්න.
මම යනවා නිදා ගන්න.

––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––

ඔයා තරහින්ද ...?

හ්ම්...

හරි හෙට බොන් නෑ.. දැං එන්නකෝ ළගට..

ඔයා හරි නරකයි. දැං අවුරැදු කියක් බොරැ කිව්වද?

ම්ම්ම්...මම ඉක්මණට නවත්තන්නම්..

තවත් බොරැ කියනවා.. මොන කෙහෙල්මලකට මම ඔයාට තාමත් ආදරේ කරනවද මන් ද???
 
බොරැ කාරයා.......
 
ලියා එව්වේ - Hiru (hirunethihorawa.blogspot.com)

15 comments:


  1. බොන්නත් දැන් තහංචි !

    ReplyDelete
    Replies
    1. ාහිද දෙයක් නෙවීනේ.... තහංචි උනාම මොකද....

      Delete
  2. නියමයි නියමෙට ලියවිලා

    ReplyDelete
  3. මේ විදියට කියන මහත්තයෙක් ලැබු‍ණොත් නම් මමත් හැමදාම අඬ අආ ඉඳියි.. ඒත් ඉතින් මේ වගේම ආදරෙත් කරයි...

    ReplyDelete
    Replies
    1. හි හි... උරුමෙද කරුමෙද..... නේද.....

      Delete
  4. Replies
    1. අහන්නත් සන්තෝසයි.....

      Delete
  5. මමත් හෙටම නවත්තනවා.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. ම්ම්ම්...... හෙට හොද නෑ.. අදම නවත්තන්න....

      Delete
  6. ගෑණු මෝඩයි! ආලය අන්දයි!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ඒක හැබැයි..... මෝඩ නැත්තම් පිට පිට බොරු කියද්දිත් ආදරේ කරයි යෑ... නේද...

      Delete
  7. අනිත් පැත්ත හැරිලා නිදා ගන්නේ නැතිව....

    ReplyDelete


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...