Wednesday, May 4, 2011

සිම්පල් ප්ලෑන්

"එයාට වෙන කෙනෙක් ඉන්නවාලු
එයා දැන් මට අයිති නැතිලු
මම ගාව තිබුනු ඔයාගෙ පින්තූර සේරම මම මකල දම්මා
ඔයා වෙනුවෙන් පොතක් පුරවල ලියා තිබුනු කවි කතන්දර නිසදැස් මම පිච්චුවා.
ඔයා මට ආදරෙන් එව්ව messeges සේරම මම delete කලා

ඒත් තවම මගෙ මතකයේ ඔයා ජීවත් වෙනවා
ඒ මේ phone එක නිසා වෙන්න ඇති..
මම ඒකත් විකුනලා දම්මා.
තවම ඔයා මගෙ පපුවේ ජීවත් වෙනවා.
මම හදවත ගලවලා එලියට ගන්න හැදුවා..
ඒත් ඔයා මාව ජීවත් කරන්න හදපු විදිය මතක් වුනා..
"අනේ plz මාව අමතක කරන්න​"
කියලා ඔයා පොර ටෝක් දැම්මට
අහසට වඩා පොලොවට වඩා ඔයාට ආදරය කරපු මට ඒක simple plan නෙමෙයි රත්තරන්"



ලියා එව්වේ - යසියා (http://yasiwett.blogspot.com/)

6 comments:

  1. ඔක ගැන නම් කතා කරල වැඩක් නැ බන්

    ReplyDelete
  2. එල්ලය බලා ඔලුවට පොල්ලෙන් ගැහුවා වගේ.

    ReplyDelete
  3. Hmmm....
    Aney manda, matath ookamane une.
    :(

    ReplyDelete
  4. අපෝ.... ලව් සීන් නම් අරහං....

    ReplyDelete
  5. මතකයන් අමතකකෙරුවත් අමතකවෙන්නේ නෑ : (

    ReplyDelete
  6. අපි පව් නේද බන්ස්???
    ස්තුතියි හැමොටම

    ReplyDelete


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...