Monday, March 17, 2014

1000ක් දේවල්

ඔයාව මුලින්ම දැකපු දවසේ,

             මගේ හිතේ 1000ක් සිතුවිලි උපන්නා.

අපි මුලින්ම කතාකරපු දවසේ,

            මම 1000ක් හීන දැක්කා.

ඔයාගෙන් කැමැත්ත අහපු දවසේ,

            ඔයා මට 1000ක් දේවල් කියුවා.

ඔයා මගේ වෙන්න කැමති වුන දවසේ,

           මගේ ඉහේ මල් 1000ක් පිපුනා.

අරූ එක්ක පාක් එකේ ඉන්නවා අහුවුන දවසේ,

            ඔයා 1000ක් නිදහසට කරුණු කියුවා.

මාව අතෑරලා ගිය දවසේ,

            මම ඔයාගෙන් 1000ක් ප්‍රශ්න ඇහුවා.

ඊලග දවසේ,

            හීන 1000ක් බිදුනු නිසා මම හොදටම ඇඩුවා.

අපි ආයෙත් අහම්බෙන් හම්බවුන දවසේ,

        ඔයා 1000ක් දෙවල් කියන්න හැදුවත් මම තඹේකට මායිම් කරේ නෑ.

අද දවසේ,

      ඔයා ගැන 1000ක් දේවල් වචන 100කින් මම කියලා දැම්මා.

                                                                     දෙවියනේ

                                         දහස් වාරයක් පිං                                              මම බේරුනා !!!

 ලියා එව්වේ - දිනූ දිනේෂා

3 comments:

  1. 1000කින් හොයා ගන්න බැරි පොස්ට් එකක්.

    ReplyDelete
  2. 1000 කට ගන්න බැරි පෝස්ට් එකක්!! :D

    ReplyDelete


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...